پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4077
-
الف
+

معتمدی با رادان و عبدی فیلم می‌سازد

اکبر عبدی و بهرام رادان در یک فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

اکبر عبدی و بهرام رادان در یک فیلم سینمایی به ایفای نقش می‌پردازند.

به گزارش آی‌فیلم به نقل از روابط عمومی سازمان اوج، احمدرضا معتمدی با همکاری سازمان فرهنگی رسانه‌ای اوج و با حضور بازیگرانی چون علی مصفا، بهرام رادان، طناز طباطبایی، اکبر عبدی، صابر ابر فیلمی جدید می‌سازد.

برخی از عوامل پشت دوربین این فیلم، عبارتند از: مدیر تولید: جلیل شعبانی، طراح صحنه و لباس:کیوان مقدم، دستیار اول کارگردان: حسین فلاح، فیلمبردار: پیمان شادمانفر.

گفتنی است؛ آخرین اثر بلند سینمایی این کارگردان «راه رفتن روی سیم» نام دارد که تهیه کنندگی آن را سعید سعدی بر عهده داشت. این فیلم تولید سال ۱۳۹۵ است و هنوز اکران نشده است.

احمدرضا معتمدی آثاری چون «راه رفتن روی سیم»، «قاعده بازی»، «آلزایمر»، «دیوانه‌ای از قفس پرید»، «زشت و زیبا» و «هبوط» را کارگردانی کرده است.

ه خ/ ص گ

نظر شما
ارسال نظر
ساناز

فکر نمی کنم این دو بازیگر ربطی به هم داشته باشن. اصلا سبک کاریشون چیز دیگه ست

فرهاد

اتفاقا به نظر من بازیگر باید بتونه در هر نقشی ظاهر بشه و صرفا یه سبک نداشته باشه. اگر هم طنز بازی کنی و هم تواناایی جدی بازی کردن داشتهه باشی قبوله. مثل اقای پرستویی

ساناز

با بخشی از حرف شما موافقم اما تمام بازیگرهای ما که این استعداد رو ندارن؟ به نظر من اقای عبدی با این سابقه نشون دادن که میتونن اما اقای رادان فقط سبک خاص خودشون رو بازی می کنن

مهدی

به نظر من که هیچ کدوم تو یه فیلم نمی گنجن. کارگردان خواسته کار جدیدی و متفاوت بکنه. امیدوارم بتونه